Reinventeaza-ti afacerea astfel incat sa le oferi clientilor tai satisfactie si experiente memorabile
Magazinele Apple obtin profituri mai mari pe metru patrat decat orice alt retailer. La baza succesului si a loialitatii iesite din comun de care dau dovada clientii lor nu se afla doar calitatea extraordinara a produselor, ci niste oameni exceptionali, extrem de informati, carora li se acorda putere de decizie, fiind motivati sa le ofere cumparatorilor o experienta cu adevarat memorabila. Carmine Gallo, expert in comunicare si un autor care a studiat indeaproape compania Apple, ne prezinta principiile si practicile care i-au facut pe clienti sa fie atat de fideli brandului si ne explica cum putem obtine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde inalte.
„O multime de sfaturi si de resurse utile pentru toti cei interesati sa isi reinventeze afacerea si sa le ofere clientilor o experienta extraordinara, astfel incat sa le fie loiali pe viata."
- LOIC LE MEUR, CEO, LeWeb
Scrie un review