Top vânzări
Detalii
Destinate în primul rând oamenilor de afaceri care vor să îşi îmbunătăţească abilităţile de relaţionare sau să îşi mărească şansele de reuşită, informaţiile prezentate în acest volum pot fi la fel de utile oricui doreşte să ştie mai multe despre importanţa comunicării şi despre tehnicile utilizate în arta persuasiunii.
JULIET ERICKSON este un apreciat consultant în comunicare, fiind specializată în comunicarea persuasivă şi tehnici de negociere. În ultimii 15 ani a oferit consultanţă unor lideri şi manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de ştiinţă, sportivi, profesori şi personalităţi publice, pentru a-i ajuta să-şi perfecţioneze abilităţile de comunicare şi să facă faţă momentelor dificile din viaţă.
JULIET ERICKSON este un apreciat consultant în comunicare, fiind specializată în comunicarea persuasivă şi tehnici de negociere. În ultimii 15 ani a oferit consultanţă unor lideri şi manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de ştiinţă, sportivi, profesori şi personalităţi publice, pentru a-i ajuta să-şi perfecţioneze abilităţile de comunicare şi să facă faţă momentelor dificile din viaţă.